Šperos.lt > Filosofija > Individo tyla medijų triukšme

Individo tyla medijų triukšme

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Bendrai. Problema. Tikslas: Įvertinti intensyvioje medijų apsuptyje atsidūrusio individo gyvenimą. Mano pasirinkti autoriai ir literatūros apžvalga. Dialogas. Buvimas su kitais dialoge. Dialogo interpretacijos ir nuorodos. Dialoge formuojasi mūsų vertybės ir veiksmai. Triukšmas šalina empiriškumą. Triukšmas skatina racionalų mąstymą. Žinių nuvertėjimas ir reprodukavimas. Prekės įgauna informacinį pobūdį. Medijų monologiškumas. Dialogas virsta monologu. Monologo strategija. Blogos žinios irgi reikalingos. Reklama diktuoja bendravimo madas. Meninis pamėgdžiojimas reklamoje. Apie kūrybinį procesą. Individo tyla ir nejautra. Neįvertintos pasekmės. Sąstingis, nutildymas, nejautra. Elektrošokas. Tęsiniai ir pusiausvyra. Cenzorius – aušintuvas. Kalbos degradacija. Naujosios visuomenės. Visuomeninis asmuo. Internetinė visuomenė. Hipermarketo visuomenė. Prekės ženklo visuomenė. Žiniasklaidos ir televizijos visuomenė. Masiškumas tolina. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Diplominiai darbai
Kategorija:
Apimtis:

31 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vytauto Didžiojo Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 42.89 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą