Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Filosofija>Pedagogikoje ignoruojama filosofija
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pedagogikoje ignoruojama filosofija

  
 
 
123456789
Aprašymas

Įvadas. Filosofijos ir pedagogikos santykis. Filosofija ignoruojama pedagogikoje - priežastys ir pasekmės. Probleminis medis. Problemos analizė. Išvados.

Ištrauka

Filosofija paprastai suprantama kaip labiausiai komplikuotas ir abstrakčiausias dalykas, nutolęs nuo kasdienio gyvenimo problemų. Daugelis žmonių mano, kad filosofija yra kažkas tokio, ko negali eilinis žmogus suvokti. Tačiau ta nuomonė neatitinka tikrovės, nes kiekvienas žmogus, suvokia tai ar ne, turi tam tikras filosofines pažiūras.
Žodis "filosofija" yra atsiradęs iš graikų kalbos žodžių ir reiškia meile išminčiai. Kai kurie istoriniai šaltiniai teigia, kad žodį "filosofas" pirmą kartą pavartojo graikų matematikas ir mąstytojas Pitagoras. Šiuo žodžiu jis pavadino žmones, siekiančius išminties ir teisingo gyvenimo būdo.
Apie žmogų, kuris daug žino, nesakoma, kad jis išminčius. Jis gali turėti daug teorinių žinių įvairiose srityse, bet išminčiumi jo niekas nelaikys. Tuo labiau, jei toks žmogus yra nesugyvenamo, nepastovaus būdo, piktas. Išminčiumi nebus ir "auksinių rankų" meistras. Tai bus darbštus meistras, sumanus specialistas. Išmintingais žmonėmis nuo senų laikų vadino tuos, kurie mokėjo išgydyti dvasinę negalią, kurie mokėjo padėti rasti žmogui gyvenimo prasmę, nurodyti tikslus ir jų pasiekimo kelius.
Pedagogika - žodis kilęs iš graikų kalbos. "Paidos" - vaikas, "agein" - vesti, ty. vaiko vedimas tobulėjimo keliu. Pedagogika – žmogaus ugdymo mokslas. Žmogų tyrinėja įvairūs mokslai, todėl pedagogika negali vystytis nuo jų atitrūkusi. Glaudūs ryšiai sieja su filosofijos mokslu iš kurio ji ir išsirutuliojo. Kiekvienas filosofinis mokymas savaip nusako žmogaus gyvenimo tikslą, pasaulio, kartu ir ugdymo proceso pažinimą.
Kadangi pedagogika kilo iš filosofijos, ilgą laiką tiesiog buvo filosofijos dalis, galima teigti, kad pedagogika – tai filosofija praktikoje. Be filosofijos sunku pedagogui nutiesti ryšius su ugdymo procesu.
Šio darbo tikslas – apžvelgti filosofijos ir pedagogikos santykio teorinę medžiagą, bei šios teorijos pagrindu taikant problemų sprendimu pagrystą mokymosi metodą išanalizuoti šiuo metu aktualią su ugdymu susijusią problemą.
Kodėl taip svarbias sėkmingai mokytojų veiklai filosofines studijas skirtingų mokytojų rengimo, jų kvalifikacijos kėlimo ir ugdymo valdymo institucijos iki šiol atkakliai (dėl įvairių priežaščių) ignoruoja? Taigi problema yra ta, kad filosofija yra ignoruojama pedagogikoje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-06-20
DalykasFilosofijos namų darbas
KategorijaFilosofija
TipasNamų darbai
Apimtis6 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis16.24 KB
Autoriuslaura
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas12
Mokytojas/DėstytojasMiknevičienė
Švietimo institucijaAleksandro Stulginskio universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pedagogikoje ignoruojama filosofija [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 6 puslapiai 
  • Aleksandro Stulginskio universitetas / 12 Klasė/kursas
  • Miknevičienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą