Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Filosofija>Filosofija (97)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Filosofija (97)

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Filosofijos kilmė ir šaltiniai, filosofinės būsenos ypatumai. Filosofija ir mokslas. Rytų filosofijos bruožai ir sąvokos. Pirmosios graikų filosofinės mokyklos. Sofistai ir skeptikai. Sokrato asmenybė ir filosofija. Platono filosofijos pagrindiniai teiginiai. "Olos alegorijos" reikšmė. Aristotelio filosofija. Būties teorija. Aristotelis. Dorybės ir laimės sampratos. Hedonizmas. Stoicizmo etiniai gyvenimo principai. Viduramžių ontologijos bruožai. Dievo buvimo įrodymai. Šv. Augustino laiko analizė. Krikščioniškųjų vertybių interpretacija. Naujųjų amžių filosofijos tikslai ir sprendžiamos problemos. R. Dekarto racionalistinis skepticizmas. B. Spinoza: geometrinis metodas etikoje. I. Kanto pažinimo teorijos reikšmingumas. I. Kanto pareigos etika. Kategorinio imperatyvo sąvoka. F. Beikono (F. Bacon) stabų teorijos reikšmė, gamtos mokslų reformavimas. J. Locko (J. Locke) idėjų klasifikavimas, pažinimo patikimumo klausimas. F. Nietzsche: antžmogio idėja, tradicinių vertybių kritika. S. Kierkegaardas: estetinio ir etinio pasirinkimo skirtumai. A. Camus: absurdo sąvoka, šaltiniai, absurdo herojaus bruožai. J.-P. Sartre: laisvės ir atsakomybės problema. E. Frommas: turėjimas ir buvimas kaip egzistencijos alternatyvos.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-05-20
DalykasFilosofijos konspektas
KategorijaFilosofija
TipasKonspektai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis41.4 KB
AutoriusBitlomane
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2010 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasasist. E. Budrytė
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
FakultetasUžsienio kalbų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Filosofija (97) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 18 puslapių 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 3 Klasė/kursas
  • asist. E. Budrytė
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą