(31 puslapis)
Įvadas. Bendrai. Problema. Tikslas: Įvertinti intensyvioje medijų apsuptyje atsidūrusio individo gyvenimą. Mano pasirinkti autoriai ir literatūros apžvalga. Dialogas. Buvimas su kitais dialoge. Dialogo interpretacijos ir nuorodos. Dialoge formuojasi mūsų vertybės ir veiksmai. Triukšmas šalina empiriškumą. Triukšmas skatina racionalų mąstymą. Žinių nuvertėjimas ir reprodukavimas. Prekės įgauna informacinį pobūdį. Medijų monologiškumas. Dialogas virsta monologu. Monologo strategija. Blogos žinios irgi reikalingos. Reklama diktuoja bendravimo madas. Meninis pamėgdžiojimas reklamoje. Apie kūrybinį procesą. Individo tyla ir nejautra. Neįvertintos pasekmės. Sąstingis, nutildymas, nejautra. Elektrošokas. Tęsiniai ir pusiausvyra. Cenzorius – aušintuvas. Kalbos degradacija. Naujosios visuomenės. Visuomeninis asmuo. Internetinė visuomenė. Hipermarketo visuomenė. Prekės ženklo visuomenė. Žiniasklaidos ir televizijos visuomenė. Masiškumas tolina. Išvados. Skaityti daugiau